Известие

Collapse
No announcement yet.

Акумулатор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Акумулатор

    Пуснах първо търсачката, нещо не намерих задоволителни теми, даващи ми отговор на въпроса какъв акумулатор да си взема?

    От едно известно време, като не запаля колата 1-2 дни, и после акумулатора е долу! Освен че акумулатора може да се е сдухал, възмоно ли е самата аларма (валкор) да ми точи тока?

    Монбат ми е, миналата година в тия студове нямах проблеми, въртя паля и тръгвам. Сега в последните седмици ми се скъси живота с тва махане, зареждане...

    Така или иначе ще го смяня, въпроса е на 155-ца какъв акумулатор й се полага? Ако и с нов имам проблем (нарочно ще оставя колата 2-3 дни да не я паля), ще търся проблеми другаде. Сега ме интересува само какъв да купя.
    ‘96 155 2.0 16v ts 150 bhp sport - чукнато, продъъ се на части

  • #2
    Закарай я някъде да измерят дали имаш някой консуматор, който дърпа ток или просто е от самият акумулатор, или ако имаш мултицет си я измери сам .

    Виж плафона в багажника дали се изключва...

    Така или иначе като си слагаш нов акумулатор ще я проверят... иначе няма гаранция
    Alfa Romeo 155 1.8TS
    Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

    Comment


    • #3
      Ако си купуваш нов си потърси EXIDE,няма да съжаляваш
      Alfa Romeo 146 TI 97 FACELIFT

      Comment


      • #4
        Колега ето ти една добра информация за акумулаторите.

        http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_4205_0.html

        Приятно четене, дълго е но си струва.
        Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
        ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

        Comment


        • #5
          аз като Тошко се насочвам към плафона в багажника.
          Друго което ми идва на ум е алармата -- ако е с акумулатор и той се е скапал започва да смуе ток и разрежда този на колата.
          Възможно е и акумулаторът ти вече да няма олово от "младост" - няма капацитет съответно, оловото е утаено на дъното и саморазряд.
          Аз купих през февруари полски марка "Шнайдер' С повишен пусков то при минус 18 градуса. За цена виж в ремонти на 155 на моите писания.
          Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
          Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

          Comment


          • #6
            Виж в книжката на колата(ако имаш) колко амперчаса трябва да е .В мойта пише с обикновен климатик - едно с електронен -с 5 а/ч повече(не помня колко бяха цифрите). Като си купувах колата продавача купи нов от по-слабия ,но вече 2 г. нямам проблеми, като изключа миналата зима ,ама тогава май беше заради забравена музика .А за марката - виж си джоба
            166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

            Comment

            Working...
            X